menu

Storytelling & Contentmarketing

Van corporate story tot contentstrategie en van personal branding tot speechwriting; uiteindelijk gaat het erom dat je een verhaal vertelt dat mensen willen horen en liefst ook nog willen doorvertellen. Een verhaal waarmee je als merk of als persoon erin slaagt om mensen te boeien, betrekken en te (ver)binden. Dat verhaal ontwikkelen we samen. De weg naar de hersenen loopt immers via het hart. En dat raak je met verhalen.

Dat geldt voor merken

Consistent communiceren vanuit het gedachtegoed waar je als organisatie voor staat, dáár gaan we samen voor. Samen ontwikkelen we  een sterk centraal verhaal dat zich makkelijk laat navertellen en dat emotie en herkenning oproept. Vervolgens help ik je om de mooie verhalen in je organisatie te vinden en samen met medewerkers aansprekend te vertellen. We laten bij het grote verhaal de kleine voorbeelden zien en bij kleine verhalen laat ik zien hoe ze passen in het grotere geheel. Zo ontstaat verhalende verbindingskracht. 

en voor mensen

Opening, reorganisatie, verandering, fusie of start van een project. Als directeur, bestuurder of vakspecialist ben je continu bezig met het vertellen van verhalen. Maar hoe doe je dat op een manier die aanspreekt en zorgt dat je boodschap ook begrepen en onthouden wordt? Als sparringpartner en speechschrijver geef ik je wat je nodig hebt om zeker, comfortabel en geloofwaardig je verhaal te doen. Een verhaal dat past als een jas en klinkt als een klok.