door Ivo Joosten | feb 24, 2021
Herpositionering Van den Elzen | Zo’n bedrijf verdient meer porem Met 250 hectare prei, bijna 60 medewerkers en tonnen prei die via de supermarkt bij jou in de keuken komen is Van den Elzen één van de grootste groenteproducenten van Nederland. Of ja producent....
door Ivo Joosten | jan 15, 2021
Ooit lagen er in Blerick vijfendertig bakkerijen. 35! En tegenwoordig hangt het ervan af wie je het vraagt of het er één is of twee of drie. Pijpers Brood & Banket is er in ieder geval nog en hoe! Als je een van de zaken in Blerick of Boekend binnenloopt ervaar,...
door Ivo Joosten | okt 14, 2020
Merkverhaal, positionering, nieuwe website en handreiking interne en externe communicatie voor 2WCF ICT Vrienden ICT Vrienden? Ja eigenlijk zijn de ICT Dienstverleners van 2WCF zo wel te vatten ja. Want zoals oprichters Koen en Martijn al jaren met elkaar omgaan...
door Ivo Joosten | okt 11, 2020
Rendiz | Waarde toevoegen aan een waardevolle organisatieZorg en dagbesteding, horeca, flexibel vastgoed, bedrijfsuitjes, lezingen; je kunt er allemaal voor terecht bij de merken van Rendiz. Het lijkt een allegaartje aan activiteiten maar dat is het allesbehalve. Het...
door Ivo Joosten | jul 17, 2020
In het onderwijs is een kanteling gaande. Het besef dat zelfinzicht en leren leren minstens net zo belangrijk zijn als kennis verwerven, dringt door. Dat vraagt wel dat we kinderen vroegtijdig helpen om te ontdekken wie ze zijn en hoe ze leren en ontwikkelen. Iets...