menu

Rendiz | Waarde toevoegen aan een waardevolle organisatie

Zorg en dagbesteding, horeca, flexibel vastgoed, bedrijfsuitjes, lezingen; je kunt er allemaal voor terecht bij de merken van Rendiz. Het lijkt een allegaartje aan activiteiten maar dat is het allesbehalve. Het gedachtegoed achter al deze activiteiten is even aansprekend als consequent. Er is een rode draad, die moet alleen nog gedefinieerd worden én omgezet in verhalen die de moeite waard zijn om te delen.

Samen met INOVA mag ik Rendiz helpen bij het vinden van die rode draad en het omzetten daarvan in eenheid in diversiteit. In marketing- en communicatieplannen voor de individuele business units waarbij de kracht van het overkoepelende gedachtegoed tot uiting komt. INOVA en ik werken volgens het ‘we are you’ principe binnen Rendiz. Want eigenlijk ís INOVA Rendiz als het gaat om marketing en communicatie. En dat is heel tof samenwerken.

Angeliek Koopmans van INOVA speelt kort op de bal en zorgt voor de tactisch-operationele invulling van marketing en communicatie. En samen kijken we iets verder vooruit. Leggen we een basis voor een goed merkverhaal, een logische merkarchitectuur en positionering en voor resultaatgerichte deelplannen voor de diverse takken van sport. Een tipje van de sluier van die rode draad? Rendiz weet mensen, momenten en gebouwen te laten winnen aan waarde. Als wij ons werk goed doen, hoor je er de komende tijd vanzelf meer over.

Dankjewel! Deze basis voelt heel goed. Knap hoe jullie dat op basis van onze “verhalen” in zo’n mooie opbouw hebben kunnen gieten. Ik ben benieuwd naar de vervolgstap.

Vivian Kersten

Directeur / Eigenaar, Rendiz