menu

Positionering lokale Rabobank

Hoe positioneer je een lokale Rabobank – binnen de centrale kaders van de Rabobankorganisatie – op een manier die wordt ervaren als menselijk, die eenheid aanbrengt in een diversiteit in communicatiethema’s én die medewerkers stimuleert ambassadeur te zijn op social media?

Op die vraag formuleerde ik een antwoord met het communicatieconcept ‘ik doe met je mee’. Een multimediaal storytelling concept dat klanten het podium biedt en dat spreekt vanuit de medewerker. Deze communicatie vanuit de organisatie werd versterkt met een tool die medewerkers faciliteert om online ambassadeur te zijn. Met de tool kunnen medewerkers persoonlijke posts vormgeven binnen het concept. Zo telt menscommunicatie op bij de merkcommunicatie.

Empathisch, bevlogen en creatief: dat zijn de woorden als ik aan Ivo denk. Ivo is gepassioneerd over branding, marketing & communicatie en heeft daar een stevige visie op. Hij maakt impact door zijn visie op een praktische en toegankelijke manier vorm te geven in herkenbare en ‘rake’ marketing concepten en communicatie uitingen. Hij onderscheid zich van anderen door dit te combineren met het vermogen om goed te luisteren en zich in te leven in de ander, de markt of de klant. Ivo neemt gemakkelijk initiatief en gaat nieuwe contacten zonder schroom en op basis van gelijkwaardigheid aan. Dat maakt hem een mooi mens en gewaardeerde professional om mee samen te werken!

Thijs Janssen

Directeur Bedrijven, Rabobank Peel, Maas en Leudal

Ik doe met je mee'ers: online merkambassadeurs

Ranking 'betekenisvolle coöperatie' t.o.v. 100 lokale banken

Aantal video's bovengemiddeld bekeken in jaar 1