menu

Herpositionering Van den Elzen

,
Herpositionering Van den Elzen

Herpositionering Van den Elzen | Zo’n bedrijf verdient meer porem

Met 250 hectare prei, bijna 60 medewerkers en tonnen prei die via de supermarkt bij jou in de keuken komen is Van den Elzen één van de grootste groenteproducenten van Nederland. Of ja producent. Grondbewerker, teler, oogster, wasser, snijder, verpakker, huisvester, werkgever en innovator niet te vergeten. Van den Elzen doet het allemaal. En toch zijn ze bescheiden in hun presentatie. Het werd tijd om daar verandering in te brengen. Om recht te doen aan het toonaangevende bedrijf dat het is, om richting potentiële afnemers én medewerkers het juiste verhaal te vertellen. Kortom; om het bedrijf meer smoel te geven.

Porem dus. Bargoens voor smoel maar ook een verwijzing naar ‘allium porum’ wat de Latijnse benaming is voor prei. En zoals prei de toon zet voor je gerecht, zo zet Van den Elzen de toon in de markt. Continu leveren, innoveren en verduurzamen. De vraag van de markt voor zijn. Vandaag voorzien wat er nodig is om morgen te kunnen voorzien in goeie groenten. Dát tekent Van den Elzen. Daaraan – aan voorzien – is het verhaal van Van den Elzen opgehangen. Omdat het is wat de vader van oprichter Paul deed, omdat het is wat Paul doet en omdat het is wat het hele bedrijf doet. Dát verhaal staat nu in de steigers en komt binnenkort tot leven in samenwerking met:

Nog even en dan is het bedrijf met porum ook een bedrijf met porem.

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *